تیم استانی راگبی زنجان
تیم استانی راگبی زنجان

 حرکت بنیادی را آغاز کردیم

مسئول کیمته تگ راگبی که این رشته را در منطقه قیامدشت راه اندازی کرده در خصوص برگزاری اولین مسابقه تگ راگبی مدارس کشور گفت: این برای اولین بار بود در سطح مدارس کشور مسابقات تگ راگبی برگزار شد.
مهدی حسنعلی ادامه داد: این مسابقات با عنوان رقابتهای زیر 12 سال انجام شد و 10 تیم از سنین 9 تا 12 سال حضور داشتند. کیفیت این مسابقات با وجود اینکه برای اولین بار برگزار می شد بسیار خوب بود و در همین چند ورز استعدادهای فراوانی را در رشته تگ راگبی شناسایی کردیم و در صورتی که فعالیت های آنها در این رشته ادامه پیدا کند می توانند تضمین کننده آینده راگبی ایران باشند. چراکه آنها با شور و شوق خاصی تگ راگبی را در زنگ ورزش مدرسه کار می کنند و حتی شنیدیم که زمان استراحتشان را در خانه به تمرین این رشته می پردازند.
حسنعلی که خود مربی ورزش مدرسه شهید بهشتی در منطقه قیامدشت است و از قهرمانان رشته راگبی ایران محسوب می شود در ادامه افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انجام یک حرکت بنیادی در رشته تگ راگبی بود تا دانش آموزان تشویق شوند و در مسیر قهرمانی گام بردارند. همچنین توانستیم سطح بازیکنان نونهال تحت پوشش کمیته تگ راگبی را ارزیابی کنیم که به نتایج خوبی هم دست یافتیم.
رییس کمیته تگ راگبی در خصوص برنامه های بعدی این کمیته گفت: گام بعدی برگزاری مسابقات دهه فجر در بهمن ماه با حضور 10 تیم در سطح استان تهران، برگزاری اولین دوره مسابقات تگ راگبی قهرمانی کشور در اوایل سال آینده و تشکیل اولین اردوی تیم ملی پس از برگزاری این مسابقات است.
حسنعلی در پایان تاکید کرد: تگ راگبی به دلیل بی خطر بودن یکی از رشته های ایمن است که می تواند در برنامه ورزشی مدارس و دانش آموزان قرار بگیرد و در صورتی که این رشته را از این رده سنی آغاز کنیم به استعدادهای زیادی می رسیم که می توانند آینده ساز راگبی ایران باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 16 دی 1391برچسب:, توسط امین عطائی